Het begin

10 maart 2016 - Monster, Nederland

Lieve volgers,

Nog even en dan begint ons avontuur. Een jaar geleden kozen we deze periode om Tante Jen (en familie) te komen bezoeken en in een mum van tijd zijn die tussenliggende maanden voorbij gevlogen. Nog maar een paar dagen en dan laten we alles en iedereen achter (waaronder ook onze lieve hond, sorry Sam) om met zijn drietjes er op uit te trekken. We zullen eerst in Kuala Lumpur 4 dagen en nachten doorbrengen en daarna komen we dan aan in Melbourne. Ondanks dat we de reis in tweeen delen zal de vliegrit voor Marieke vast nog erg lang duren. Ik hoop maar dat we alle drie lekker kunnen slapen en fit en goed gehumeurd aan onze reis kunnen beginnen. Voor nu heb ik in ieder geval deze reisblog gestart, dus wat mij betreft zit ik al in de vakantiesferen...

1. Petra:
    16 maart 2016
    Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren !! Wij vonden het in elk geval awesome!!! Last de vliegreis maar over je heen komen No Worries !! Xx
  2. Nathalie:
    Superleuk!! Ik ga jullie verhalen lezen! Have fun!!! Liefs Nathalie (Matt)
  3. Paulien:
    16 maart 2016
    Marieke zal iedereen wel gaan amuseren in het vliegtuig.....een fijne reis voor jullie!
  4. Barbara:
    23 maart 2016
    Nou daar gaan jullie dan, leuk en spannend! Veilige reis! Xxxx
  5. Nelleke:
    26 maart 2016
    Ik wens jullie een mooie reis! En geen zorgen over Marieke zo'n makkelijk lief kindje. Als ze maar bij jullie is zal het allemaal best lukken